Продавець Інтернет-магазин "Proftools" розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
234 відгуків
Виникли питання? З радістю допоможемо! +38 (068) 438-58-58

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (68) 438-58-58
+380 (63) 448-58-58
+380 (66) 448-58-58
Інтернет-магазин "Proftools" - якість та надійність за доступними цінами!
Кошик
Мотоблок ДТЗ 570БН (7 к. с., бензин, ручний стартер)
  • Мотоблок ДТЗ 570БН (7 к. с., бензин, ручний стартер), фото 2
  • Мотоблок ДТЗ 570БН (7 к. с., бензин, ручний стартер), фото 3
  • Мотоблок ДТЗ 570БН (7 к. с., бензин, ручний стартер), фото 4
  • Мотоблок ДТЗ 570БН (7 к. с., бензин, ручний стартер), фото 5
  • Мотоблок ДТЗ 570БН (7 к. с., бензин, ручний стартер), фото 6
  • Мотоблок ДТЗ 570БН (7 к. с., бензин, ручний стартер), фото 7

Мотоблок ДТЗ 570БН (7 к. с., бензин, ручний стартер)

  • В наявності
  • Код: 123045

24 440 ₴

+380 (68) 438-58-58
  • +380 (63) 448-58-58
  • +380 (66) 448-58-58
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Мотоблок ДТЗ 570БН (7 к. с., бензин, ручний стартер)
Мотоблок ДТЗ 570БН (7 к. с., бензин, ручний стартер)В наявності
24 440 ₴
+380 (68) 438-58-58
  • +380 (63) 448-58-58
  • +380 (66) 448-58-58
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Мотоблок ДТЗ 570БН

Мотоблок ДТЗ 570БН скомпонований за класичною схемою з поздовжнім розташуванням 4-тактного бензинового двигуна, безпосередньо зістикувати з коробкою передач, оснащений потужним редуктором з конічними шестернями. За габаритами, вагою і технічними характеристиками він знаходиться в центрі лінійки універсальних садово-городніх мотоблоків середнього класу ДТЗ. У конструкції цієї моделі з шестерним приводом є свої переваги, серед яких:

  • вся чимала потужність двигуна (7 к. с.) без втрат передається на КПП і далі на грунтофрезу;
  • коробка передач нова, трьохшвидкісна, з доданої зниженою передачею, на мотоблоки інших марок не зустрічається;
  • наявність надійного приводу в поєднанні з 3-швидкісною коробкою передач дало можливість встановити транспортні колеса більшого діаметру;
  • на мотоблок встановлюється грунтофреза з більш широким захопленням і з можливістю регулювання ширини захвату.

Додаткова знижена передача дає відчутну перевагу в тому плані, що в разі необхідності на ній можна рухатися по полю спокійно і розмірено, а не бігти зі швидкістю 5-7 км/год, ледве встигаючи, як за багатьма мотоблоками інших марок.

При цьому даний мотоблок, як і інші його побратими, може бути використаний при обробці грунтів будь-якої категорії та стану, за винятком кам'янистих або подібних їм, здатних пошкодити ножі грунтофрез. Завдяки потужності, компактності і високої маневреності, мотоблок ДТЗ 570БН є дійсно універсальним. Він прекрасно культивує грунт не тільки на плоских великих ділянках, але і в місцях, куди важко або неможливо заїхати трактором, в тому числі біля парканів, стовпів, стовбурів дерев, між шпалерами виноградників, під кущами, на грядках, на квіткових клумбах і т. д. Найбільш ефективний він при обробці полів розміром від 20 соток до 1 гектара або садів і виноградників від 1 до 2-3 гектарів.

У повному обсязі переваги та особливості конструкції культиватора ДТЗ 570БН описані нижче.

Отже, спочатку подивимося докладніше, у чому ж вигода від нової коробки передач, яка має не дві, а три передачі для руху вперед і одну передачу назад. При роботі з окучником, картоплесаджалка або іншим подібним навісним обладнанням, головне – не висока швидкість, а точність і стабільність. Саме їх і забезпечує нова коробка. Перша знижена передача відповідає швидкості руху 2,0–2,2 км/год. Це оптимальний варіант: не надто швидко, але й не занадто повільно. У той час як у більшості інших мотоблоків цього класу швидкість на першій передачі становить 4,5–6 км/ч.

Грунтофреза на першій передачі буде обертатися зі швидкістю близько 25 об/хв і розбивати грунт на досить великі фрагменти, що забезпечують хорошу вентиляцію і збереження вологи.

До того ж можливість вибрати відповідну швидкість для різних умов роботи не тільки робить роботу мотоблоком набагато якісніше і комфортніше, але і продовжує термін служби мотоблока за рахунок оптимізації навантаження на двигун і трансмісію.

Друга передача відповідає швидкості обертання фрези 45-50 об/хв, прекрасно підходить для культивації більшості типів грунтів, які при цьому розбиваються на грудки середньої фракції. Швидкість руху на транспортних колесах на другій передачі становить 3,5–4,0 км/ч.

Третя передача дає максимальну частоту обертання валу редуктора – 65 об/хв і більше. У цьому режимі культивації грунт розмелюється фрезою на дрібні фрагменти. Це потрібно, наприклад, коли потрібно перемолоти разом з грунтом рослинні залишки або отримати особливо м'який верхній шар для посіву насіння. Також третя передача найбільш часто використовується при виконанні транспортних операцій, так як швидкість руху на ній може досягати 5,5–6,0 км/год.

Як ми вже відзначили, силовий агрегат мотоблока скомпонований за класичною схемою з подовжнім розташуванням двигуна і потужним редуктором з конічними шестернями. Двигун бензиновий, 4-тактний, з повітряним охолодженням. Потужність двигуна 7,0 к. с. (5,2 кВт), цього більш ніж достатньо для вирощування більшості типів ґрунтів, за винятком кам'янистих. Навіть якщо в ґрунті присутні рослинні залишки або бур'яни, вони без проблем подрібнюються роторної грунтофрезою. Головне – вчасно очищати ножі фрези.

Бензиновий двигун з повітряним охолодженням простий по конструкції, недорогий і відрізняється легкістю запуску, в тому числі і при зниженій температурі повітря. У той же час він досить витривалий, щоб тривалий час працювати з повним навантаженням, хоча в дуже жарку погоду потребує періодичних зупинках для остигання. До речі, найбільш нагріта частина силового агрегату – глушник: він закритий захисною решіткою щоб уникнути опіку при ненавмисному торканні.

Металевий паливний бак має місткість 3,6 літра, цього цілком достатньо для роботи протягом 6-7 годин при номінальному навантаженні або 2-3 години в режимі максимального навантаження. Горловина бака забезпечена надійною кришкою з різьбовим кріпленням. В кришку вбудований сапун, що вирівнює тиск у баку по мірі його спустошення. Також в горловині бака знаходиться сітчастий полімерний фільтр, що виключає попадання в бак сторонніх предметів і піщинок в процесі заправки паливом.

Двигун оснащений ефективним двоступінчастим повітряним фільтром з масляною ванною і замінним поролоновим фільтруючим елементом. За умови своєчасної промивання фільтруючого елемента і заміни масла в масляній ванні, цей фільтр забезпечує безперебійну і надійну роботу двигуна навіть в сильно запиленій атмосфері.

Транспортні колеса оснащені пневматичними шинами з високим протектором типу «ялинка». Вони встановлюються на валу редуктора за допомогою несиметричних маточин і фіксуються від осьового зсуву шплінтами. Переставляючи колеса різними сторонами і фіксуючи шплінтами в різних отворах на валу, можна отримати три розміру колії: 315, 420 530 мм. Це значно розширює можливості мотоблока. Наприклад, коли треба працювати у вузьких просторах між грядками, можна встановити мінімальну колію, а для транспортних робіт – максимально широку.

Корпус редуктора литий), чавунний, високої міцності – чудово витримує вплив згинаючих і крутних навантажень. Вал редуктора, на який встановлюється фреза або транспортні колеса, має шестигранне розтин, тому абсолютно виключений проворот фрез і коліс навіть при високих навантаженнях. До речі, для зниження пробуксовки при роботі з навісним обладнанням на пухких грунтах, можна пневматичні транспортні колеса замінити на металеві грунтозацепи.

Роторна фреза, що встановлюється замість транспортних коліс, складається з двох полуфрез – правої і лівої. На кожній півфрезі по чотири секції ножів (у кожній секції 4 ножа). Разом, 32 ножа з вуглецевої конструкційної сталі високій твердості. Діаметр ротора фрези 360 мм. Полуфрези виконані розбірними, тобто можна, в залежності від умов роботи, встановити 2, 3 або 4 секції по вибору і отримати три варіанти ширини захвату: 580, 870 і 1160 мм. Це дозволяє не тільки поліпшити маневреність, але і зменшити витрату палива. У будь-якому випадку, форма ножів і розташування їх на маточинах по плавній спіралі забезпечує плавну безударную роботу фрези і рівномірне подрібнення ґрунту по всій ширині захвату.

Для безпеки оператора, його захисту від грудок грунту і камінчиків, що летять з-під обертової грунтофрез, а також для запобігання потрапляння сторонніх предметів у ротор грунтофрез, вона закрита зверху захисними крилами. Оскільки ширина грунтофрез може змінюватися, крила зроблені складовими, двосекційними, щоб при вузькому варіанті грунтофрез вони не заважали роботі й не пошкоджували рослини.

У задній частині рами культиватора встановлено причіпний пристрій (зчіпка) для приєднання навісного обладнання або спеціального транспортного вантажного причепа. Це потужна неповоротна горизонтальна скоба з фіксацією навішування вертикальним шворнем і можливістю регулювання по куту установки навішування. На цю зчеплення можна встановлювати підгортальник, плужок або плоскоріз, а також приєднати саджалку або копалку.

При роботі грунтофрезою в зчіпку встановлюється обмежувач глибини обробки (часто його називають «глибиномір»). При русі вперед на робочому ходу він не дає роторної фрезі зануритися в грунт глибше необхідного. Одночасно він є чудовою опорою під час стоянки, виключає можливість випадкового перекидання або перевороту мотоблока.

У передній частині рами культиватора приварений трубчастий бампер з ручкою для перенесення і навантаження. На бампері закріплена відкидна передня опора, використовувана при стоянці мотоблока. У процесі роботи ця опора забирається в подрамное простір і абсолютно не заважає руху. Бампер може використовуватися для транспортування полуфрез до місця культивації – діаметр труби відповідає посадкового розміру маточини і є отвори для шплінтів.

Для приводу активної задньої навіски (косарки, обприскувачі тощо) або для використання мотоблока в якості силового приводу для різного стаціонарного обладнання, наприклад, зернодробарки, електрогенератора або водяної помпи, є шпонкові вал відбору потужності діаметром 18 мм і довжиною 24 мм В неробочому стані цей вал закривається спеціальним захисним ковпаком.

Управління мотоблоком здійснюється з допомогою трапецієдального керма, на якому розміщені рукоятки і важелі заднього ходу і зчеплення: металеві, міцні, відрегульовані на заводі на необхідне зусилля спрацьовування, але при необхідності цю регулювання можна відкоригувати.

Рукоятки керма полімерні, м'які, з антифрикційним рифленням, дозволяють надійно утримувати кермо навіть в умовах підвищеної вологості. При цьому вони відчутно пом'якшують вібрацію, що йде від працюючої грунтофрез. На лівій ручці розташований важіль аварійного відключення двигуна (зверху) і важіль зчеплення (знизу). На правій ручці знаходяться важелі включення заднього ходу і регулювання подачі палива («ручний газ») необхідне зусилля для повороту якого налаштовується спеціальним затискним гвинтом-баранчиком.

Кермо мотоблока регулюється по висоті і куту повороту відносно поздовжньої осі мотоблока. Регулювання здійснюється швидко, без застосування інструментів: досить послабити затискні гвинти і виставити потрібне положення керма, а потім затиснути гвинти. При необхідності кермо можна розвернути на 180°.

 

Мотоблок можна придбати або повністю зібраним, або в заводській упаковці. Упаковка забезпечує повну схоронність комплекту в процесі транспортування і вантаження. Збірка мотоблока не представляє особливої складності для мало-мальськи знайомого з технікою людини. Тим більше, що до комплекту додається детальна інструкція по збірці, експлуатації та обслуговування агрегату.

 

Як бачимо, на сьогоднішній день мотоблок ДТЗ 570Б є одним з кращих в модельному ряду бензинових мотоблоків середньої потужності з повітряним охолодженням і для застосування в домашньому господарстві, і для використання на сільгосппідприємствах. Висока надійність і довговічність мотоблока підтверджується наданням 2-річної гарантії: вам не доведеться турбуватися про складнощі ремонту. Широкий спектр застосування, простота управління, безліч налаштувань і регулювань, зручність і комфортність експлуатації мотоблока дозволять вам з легкістю впоратися з безліччю різних повсякденних робіт.

 

Основні
ВиробникДТЗ
Країна виробникУкраїна
ТипМотоблок
Тип двигунаБензиновий
Марка двигуна170F
Мінімальна ширина обробки62 см
Максимальна ширина обробки114 см
Максимальна глибина обробки20 см
Кількість передач3 вперед/1 назад
Система запускуМеханічний стартер
ТрансмісіяШестерний редуктор
ЗчепленняДискове
Вал відбору потужностіТак
Діаметр коліс10 дюйм
СтанНовий
Характеристики двигуна внутрішнього згоряння
Потужність двигуна7 к. с.
Об'єм двигуна208 куб. см
Тактность двигунаЧотиритактний
Кількість циліндрів1
Система охолодження двигунаПовітряна
Об'єм паливного бака3.7 л
Об'єм масляного бака0.6 л
Габаритні розміри
Довжина1600 мм
Ширина710 мм
Висота820 мм
Вага108 кг
Користувальницькі характеристики
Витрата палива1.8
Кількість обертів двигуна3600
Тип паливаБензин
Гарантійний термін12
Ширина захоплення ґрунтофрези, мм620, 880, 1140
Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв51; 99; 141
Кількість секцій ґрунтофрези, шт.8=(2+1+1)×2
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год4,4; 8,5; 12,1 / 2,8
•Об'єм оливи в редукторі:3
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм360
Розмір/кількість/тип ножів ґрунтофрези(5,5х235) × 32 шт.
Коліщатко коліс, мм600
  • Ціна: 24 440 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner